Applicazione di e cellule di carica in l'impianti di béton

L'attrezzatura più cumuna in a custruzzione hè a centrale di miscelazione di béton. E celle di carica anu applicazioni estensive in queste centrali. U sistema di pesata di una centrale di miscelazione di béton hà una tramoggia di pesata, celle di carica, un bracciu, bulloni è perni. Frà questi cumpunenti, e celle di carica ghjocanu un rolu impurtante in a pesata.

À u cuntrariu di e bilance elettroniche cumuni, l'impianti di béton pesanu in cundizioni difficili. L'ambiente, a temperatura, l'umidità, a polvera, l'impattu è e vibrazioni affettanu i so sensori. Dunque, hè vitale assicurà chì i sensori di pesata sianu precisi in ambienti difficili. Devenu ancu esse stabili.

v2-7bc55967aeaa3bc5e088d20fcef8c3ab_1440w(1)

Applicazione di sensori di pesatura in impianti di miscelazione di béton

In questu casu, duvemu cunsiderà i seguenti prublemi quandu adupremu sensori.

1. Carica nominale dicellula di carica= pesu di a tramoggia = pesu nominale (0,6-0,7) * numeru di sensori

2. Selezzione di a precisione di a cella di carica

Una cellula di carica in una centrale di béton cunverte i signali di pesu in un signale elettricu. U sensore hè assai sensibile à l'ambiente. Duvete installallu, aduprà, riparà è mantene lu cun cura. Quessi fattori influenzanu a precisione di a pesata successiva.

3. Cunsiderazione di u caricu

I sovraccarichi danneghjanu i sensori di pesata. Dunque, a presenza o l'assenza di prutezzione da sovraccaricu hà un certu impattu nantu à l'affidabilità di u sistema di pesata. Ci vole à cunsiderà dui parametri: sovraccaricu ammissibile è sovraccaricu finale.

4. Classe di prutezzione di u sensore di pesata

A classa di prutezzione hè generalmente espressa in IP.

IP: classe di prutezzione di l'involucru per i prudutti elettrichi cù una tensione chì ùn supera micca 72,5 KV.

IP67: resistente à a polvera è prutettu contr'à l'effetti di l'immersione temporanea

IP68: impermeabile è prutettu contr'à l'immersione cuntinua

A prutezzione sopra citata ùn copre micca i fattori esterni. Questu include i danni à i picculi motori è a currusione. L'equipaggiu u più cumunu in a custruzzione hè a centrale di miscelazione di béton. E cellule di carica anu applicazioni estensive in elle. U sistema di pesata di una centrale di miscelazione di béton hà una tramoggia di pesata, cellule di carica, un bracciu, bulloni è perni. Trà questi cumpunenti, a cellula di carica ghjoca un rolu impurtante in a pesata.

À u cuntrariu di e bilance elettroniche cumuni, i sensori di l'impianto di miscelazione di béton funzionanu in cundizioni difficili. A temperatura, l'umidità, a polvera, l'impattu è e vibrazioni li influenzanu. Dunque, hè assai impurtante assicurà chì i sensori di pesata sianu precisi è stabili in ambienti difficili.


Data di publicazione: 20 dicembre 2024
//