Paragone diCellule di carica di strain gaugeè Tecnulugia di sensori capacitivi digitali
E cellule di carica capacitive è di strain gauge si basanu in elementi elastici chì si deformanu in risposta à a carica da esse misurata.
U materiale di l'elementu elasticu hè di solitu l'aluminiu per e cellule di carica low cost è l'acciaio inox per e cellule di carica in l'applicazioni industriali corrosive.
I sensori di strain gauge capacitivi misuranu a deformazione di l'elementi elastichi individualmente, è l'output di i sensori hè cunvertitu da un circuitu elettronicu in un signalu chì rapprisenta a carica.
Un sensoru capacitivu hè un cunduttore situatu à una distanza chjuca da l'elementu elasticu è misura a deformazione senza cuntattu cù l'elementu elasticu, mentre chì un strain gage hè una lamina resistiva insulante ligata direttamente à l'elementu elasticu in modu chì hè direttamente esposta In scosse è sovraccarichi. , chì sò spessu scontri in applicazioni industriali.
Sensibilità
Inoltre, i sensori capacitivi sò assai sensibili, cù un cambiamentu di 10% in a capacità, mentre chì i strain gauges di foil sò tipicamente solu un cambiamentu di resistenza di 0,1%. Siccomu i sensori capacitivi sò assai più sensibili è per quessa necessitanu una deformazione assai più bassa di l'elementu elasticu, a tensione nantu à l'elementu elasticu di una cellula di carica capacitiva hè da 5 à 10 volte più bassu di quella di una cellula di carica di calibre di strain gauge.
Cablaggio e sigillatura
L'altu cambiamentu di capacità aiuta à furnisce un signalu di output digitale, chì in cellule di carica capacitiva hè un signalu d'alta veloce chì spressione direttamente a carica in g, kg o Newtons. Un cable coaxial low-cost cun un connettore sigillatu à un filu alimenta a cellula di carica è trasmette un signalu digitale à alta velocità à l'instrumentu, chì pò esse situatu à centinaie di metri di distanza. In una cellula di carica standard di calibre di strain gauge, l'alimentazione è u signale analogicu di livellu bassu sò generalmente purtati à l'instrumentazione per via di un cable di 6 fili abbastanza caru induve u signale analogicu hè cunvertitu in digitale. In una cellula di carica di strain gauge digitale, l'amplificatore è a cunversione A / D sò posti in l'abitazione, è a putenza è i segnali digitali sò generalmente purtati à l'instrumentazione per via di cavi di filu 6 o 7 abbastanza caru.
Tempu di post: Aug-15-2023