Test : Integrità di u ponte
Verificate l'integrità di u ponte misurandu a resistenza di input è output è u bilanciu di u ponte. Scollegate a cellula di carica da a scatula di junction o u dispusitivu di misurazione.
E resistenze di input è output sò misurate cù un ohmmeter nantu à ogni paru di fili di input è output. Comparare e resistenze di input è output à u certificatu di calibrazione originale (se dispunibule) o specificazioni di a scheda di dati.
L'equilibriu di u ponte hè ottenutu paragunendu a -output à -input è -output à + resistenze di input. La différence entre les deux valeurs doit être inférieure ou égale à 1Ω.
Analizà:
I cambiamenti in a resistenza di u ponte o l'equilibriu di u ponte sò generalmente causati da fili disconnected o brusgiati, cumpunenti elettrici difetti, o cortu circuiti interni. Chistu pò esse causatu da sopratensione (fulmini o saldatura), danni fisichi da scossa, vibrazioni o fatigue, temperatura eccessiva o pruduzzione inconsistente.
Test: Resistenza à l'impattu
A cellula di carica deve esse cunnessa à una fonte di energia stabile, preferibile un indicatore di cellula di carica cù una tensione di eccitazione di almenu 10 volti. Disconnect tutte l'altri cellule di carica di un sistema di celle di carica multiple.
Cunnette un voltmetru à i fili di output è toccu a cellula di carica ligeramente cun un mazzulu per vibrà ligeramente. Quandu si prova a resistenza à u scossa di e cellule di carica di bassa capacità, deve esse pigliata una cura estrema per ùn sovraccaricarle.
Osservate e letture durante a prova. A lettura ùn deve esse micca erratica, deve esse abbastanza stabile è torna à a lettura zero originale.
Analizà:
Letture erratiche ponu indicà una cunnessione elettrica difettu o una linea di legame dannata trà u strain gage è u cumpunente per via di transitori elettrici.
Tempu di post: Aug-30-2023