FAQ Celle di Carica è Sensori di Forza

 

Cosa hè una cellula di carica?

U circuitu di u ponte di Wheatstone (oghji utilizatu per misurà a tensione nantu à a superficia di una struttura di supportu) hè statu migliuratu è popularizatu da Sir Charles Wheatstone in u 1843 hè ben cunnisciutu, ma i filmi sottili in vacuum dipositu in questu vechju circuitu pruvatu è pruvatu L'applicazione ùn hè micca bè capitu. ancora. I prucessi di deposizione di sputter di film sottile ùn sò nunda di novu à l'industria. Sta tecnica hè aduprata in parechje applicazioni, da fà microprocessori cumplessi à fà resistori di precisione per strain gage. Per i estensimetri, i estensimetri a film sottile spruzzati direttamente nantu à un sustrato stressatu sò una opzione chì elimina parechji di i prublemi affrontati cù "estensimetri legati" (cunnisciutu ancu cum'è calibre à foglia, estensimetri stazionari è estensimetri in silicone).

Chì significà a prutezzione di sovraccarichi di a cellula di carica?

 

Ogni cellula di carica hè pensata per deflette sottu a carica in una manera cuntrullata. L'ingegneri ottimisanu sta deflessione per maximizà a sensibilità di u sensoru mentre assicurendu chì a struttura opera in a so regione "elastica". Quandu a carica hè sguassata, a struttura metallica, deviata cù a so regione elastica, torna à u so statu iniziale. Strutture chì superanu sta regione elastica sò chjamati "sovracargati". Un sensoru sovraccaricatu hè sottumessu à "deformazione plastica", in quale a struttura si deforma in permanenza, ùn torna mai à u so statu iniziale. Una volta plasticamente deformatu, u sensoru ùn furnisce più un output lineale proporzionale à a carica applicata. In a maiò parte di i casi, hè un dannu permanente è irreversibile. "Protezzione da sovraccarico" hè una funzione di cuncepimentu chì limita meccanicamente a deflessione tutale di u sensoru sottu u so limitu di carica critica, prutegge cusì u sensore da carichi statichi o dinamichi elevati inaspettati chì altrimenti pruvucanu a deformazione plastica.

 

Cumu determinà a precisione di a cellula di carica?

 

A precisione di u sensoru hè misurata cù diversi paràmetri operativi. Per esempiu, se un sensoru hè carricu à a so carica massima, è poi a carica hè sguassata, a capacità di u sensoru di vultà à u listessu output di carica zero in i dui casi hè una misura di "isteresi". Altri parametri include Nonlinearity, Repeatability, and Creep. Ognunu di sti paràmetri hè unicu è hà u so propiu errore percentuale. Listemu tutti sti parametri in a datasheet. Per una spiegazione tecnica più dettagliata di sti termini di precisione, vede u nostru glossariu.

 

Avete altre opzioni di output per e vostre cellule di carica è sensori di pressione in più di mV?

 

Iè, schede di cundizzioni di segnali off-the-shelf sò dispunibuli cù putenza finu à 24 VDC è trè tippi di opzioni di output sò dispunibili: 4 à 20 mA, 0,5 à 4,5 VDC o I2C digitale. Fornemu sempre schede saldate è sò cumplettamente calibrati à u sensoru di carica massima. Soluzioni persunalizati ponu esse sviluppati per qualsiasi altru protocolu di output.


Tempu di Post: 19-May-2023